vasárnap, július 13, 2014

A csipke a Szerelmem...

Szóval a csipke...az úgy volt, hogy 3 éve találkoztunk először igazán és olyan intenzitással, ami már meghatározó volt az életemben. Korábban néha összefutottunk egy egy ruhadarabon vagy anyukámnál, nagymamámnál de elmentünk egymás mellett,még csak meg sem hatott a másik látványa. Aztán amikor kismama voltam a második kislányommal,(2011.) valahogy a nagy facebookozás közepette felleltem Kankaleen és Évi műhelye oldalait és beütött a SZERELEM, így csupa nagybetűvel!...Nem tagadom, az utam kezdetét Nekik köszönhetem, mert egyszerűen nem tudtam betelni a munkájuk szépségével, a sok sok gyönyörűséggel amit varrtak. Azóta is Ők az a két hazai kézműves alkotó, akiknek a munkái kivétel nélkül hatnak Rám és évek óta imádom amit csinálnak. <3 Nehéz Tőlük elvonatkoztatni, hiszen a stílus szerelemé vált Nálam is, tehát a csipke, mint olyan állandó kellékem Nekem is, ahogy Nekik. :-) Hát így kezdődött és tart rendületlenül már 3 éve a mi nagy románcunk.
~

Hiszem, hogy a Hölgyek (és talán Urak) akik betérnek az én oldalamra, azonosulnak majd ezzel az érzéssel, mert én leginkább ezt ígérhetem Nekik, Nektek! Csipkét, csipkét és sok sok csipkét ezután is.


~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése