szerda, július 09, 2014

A Műhelyem...a Nyugalom Szigete



Évi műhelye felhívására úgy döntöttem kicsit gatyába rázom a blogomat...Köszönöm Évi a lehetőséget! <3

Szeretném Nektek bemutatni a varrószobát (www.facebook.com/Jasmine varrószobája) , ahol annyi minden készült már Nektek! <3

A kedvenc helyem a varróasztalom, ami a férjem nagymamájáé volt...Itt egyébként egyik berendezési tárgy sem új és ez határozottan célom volt, amikor belevágtunk a párommal a műhelyem létrehozásában...és bár az is igaz, hogy a berendezés folyamatosan változik (a neobarokk bútorok már a hálónkat díszítik) de a helyükre lépő bútorok szintén antik szerzemények.





Néhány éve szerettem bele a régi szépségekbe, legyenek azok textilek, bútorok, érzetek és érzések amiket keltenek...azelőtt csak modern dolgok érintettek meg. Magamon is meglepődve tapasztaltam 3 éve, hogy fenekestül felfordult Velem a világ és amit addig szépnek láttam, már semmit sem jelentett és a régi vált az értelemmé, a fontossá. :)



Szeretem végigsimítani a csipkék ráncait, a fa faragások formáit. Próbálom érezni a múltjukat és hiszem, hogy mellettem van és lesz jövőjük még sok sok évig!

Bízom benne a varrás, mint hobby, mint szenvedély és mint munka még sok sok évig ha nem örökké az életem része lesz ezen a helyen. 

Képekben a közelmúlt munkái:




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése